2014年9月7日 星期日

泳霸會陳x維靠勾結區議員起家

有神秘人爆料,說陳x維的泳x會2013年會員人數超過8,000,8,000張選票,D無實力既區議員見到仲唔都流哂口水。選票至高無上,為左選票...

九龍城有個區議員陳x, 成六十歲既老女人, 將自己個年輕貌美女助理送去被陳x維強姦, 然後仲親自去警處擔保陳x, 真係奇怪喇!

當時陳x維四十出頭, x君成六十歲, 究竟兩人有咩不可告人關係呢? 你話呢, 係唔係陳x維犧牲色相呀嗱?

最可憐係個女助理, 年紀輕輕就被人強姦, 告又告唔入, 條氣又唔順, 呢世點過?

其實被陳x維迷姦既女游泳助教都唔知幾多? 多一個議員助理唔多, 一個係助教, 一個係助理, 都係助啫, 助人為快樂之本呀, 助一助陳x維出火喇! 唔係佢又去搞d女泳員架喇, 你犧牲自己可能幫到d女學生, 咪當係自己唔好彩俾鬼責囉, 如果諗得通, 可以學d 被迷姦左既女教練, 作番一筆呀嗎, 豈碼可以係陳x維度教游水唔怕被炒油魚喇!

d野係雙方面架, 被陳迷姦既教練唔敢走, x維亦唔敢炒佢地, 互惠互利可能就係咁解喇!

x君係個老女人, 可以用自己既身體奉獻俾佢, 如果係男區議員, 唔知會點奉獻呢?
----錢
----女人
----選票
----以上三樣

泳x會就係靠同區議員用錢、女人、選票, 甚至自己既身體互相勾結, 至2013年幾年之間發大左好多倍, 嘍囉泳會十幾個, 嘍囉教練幾十個, 有左錢, 就可以請黑客攻擊同業, 請小偷臥底入其它游泳會插贓嫁禍, 請人係網絡發動抹黑攻擊十幾個游泳會...

d區議員點解咁無陰公, 幫d仆街接生意賺錢唔單止, 仲要將d少女既貞操奉上, 今日幾歲學游水, 游到16歲就可以卜得...

警察無辦法,如果區議員都唔幫手公告天下,可能就要D女家長自己企出來:(陳生,要卜來卜我,求你唔好卜我個女喇!)

姊姊妹妹站起來,其實D女區議員好應該為選民遮風擋雨,代女家長企出來大喊:(陳生,要卜來卜我,求你唔好搞我D選民喇!)

1 則留言:

  1. pg betflix auto ทางเข้ามือถือ สุดยอดความสนุกสุดแห่งเกมสล็อตออนไลน์ที่ไม่ควรพลาด PG Betflix Autoหากคุณเป็นคนที่หลงใหลในความสนุกของเกมสล็อตออนไลน์ และกำลังมองหาประสบการณ์ที่น่าตื่นเต้น

    回覆刪除