2013年6月27日 星期四

林立志區議員


林立志先生 
席位:民選議員
選區:長亨
職業:全職區議員
所屬政治聯繫:民主黨
區議會服務:葵青區議會議員
交通及運輸委員會委員
地區設施管理委員會委員
社區事務委員會委員
房屋事務委員會委員
社區重點項目督導委員會委員
地址:新界青衣長亨邨亨俊樓地下5號
電話:2432 2338
傳真:2432 2330
電郵地址:eric@dphk.org
網頁:http://www.facebook.com/imlamlapchi

1 則留言:

  1. 民主黨,我三月投訴你地個大話精區議員林立志,你地口口聲聲話4月回覆我,不論能不能解決,你地班大話精,唔好話有打畀我,我5月多次留言係,你地就不定轉人,個大話精繼續講大話,仲一個大話大過一個大話.!
    你地一次又一次出賣香港,正奸狗!
    人地佔中三子有誠意好多,做野得班學民仔,
    你地班出緊 納稅人的錢,只有吃渴玩樂,
    只會拍高高在上,好似好偉大,未又放香港人上台,垃圾,香港日日有咁多人病死,點解民主黨黨員唔病死去,香港太平好多,佢地只會為上電視上報紙出鏡,
    例子:大話精林立志,去通知傳媒長亨村起樓,放長亨街坊上台,這個409小巴站在山坡,有一定危險,而且長亨長宏已經包受交通問題,路面出現耗損,佢點呀?搵個靚仔畀無線,我懷疑個靚仔都唔係住長亨!多得佢個大話精,長亨街坊畀人鬧自私!
    民主黨下地獄吧,個d支持民主黨的人睇清楚,民主黨班狗現在只係為下届選舉,不是為香港改革,佢地為每月十幾萬人工同津貼! 你地班大話民主黨,一次一次講大話,吓乜叫言語自由,乜叫港人治港,唔咁聽就唔畀人講,做錯野一次又一次唔面對過錯,一次又一次 刪 除 取 消不利你地班狗的言論,一次一次滅我聲音,我和平地投訴,你地唔理,我就繼續直至你地去弓解為止

    回覆刪除