2013年12月21日 星期六

區議員嫖妓是一門大生意

區議員嫖妓是一門大生意


民主黨總幹事陳家偉去尖沙咀香檳大廈搵鳳姐「全裸訪談」斷正,成為全城熱話,搞到民主黨雞毛鴨血(詳見今期「封面故事」),而佢老哥辭職退黨後遠走避傳媒,暫時人間蒸發,都幾慘情!
今次政黨人士尋歡似乎係個別事件,但一位極熟悉圈內情況嘅知情人士同小弟講,好嫖好滾嘅區議員不在少數,其中泛民成員也「大有人在」,因為佢哋驚上大陸嫖妓有機會中伏,多數在香港覓食,但會做足安全措施慎防曝光。
呢位知情人士話:「佢哋知道自己身份敏感,所以去嫖會好謹慎,有方法保證安全,例如經由極信得過嘅中間人安排,送到由其他人book嘅酒店房間『交易』,之後前後腳離開,神不知鬼不覺。」

熟知圈內情況人士披露,好嫖好滾嘅區議員不在少數,尋歡時多數會做足安全措施慎防曝光,陳家偉今次咁樣斷正,明顯係「初哥」。圖為香檳大廈鳳樓。
熟知圈內情況人士披露,好嫖好滾嘅區議員不在少數,尋歡時多數會做足安全措施慎防曝光,陳家偉今次咁樣斷正,明顯係「初哥」。圖為香檳大廈鳳樓。

本來呢班好色區議員最佳去處係內地,因為冇人識佢哋,又有鐵竇,但自從何偉途在東莞被公安查房「捉正」後,大家都知北上玩樂有政治風險,所以迫於無奈留港消費,惟有盡量小心。
「班友心癮好大,幾年前香港政圈人士分批去台灣睇選舉,有人就喺夜晚『鼠』出去桑拿浴室或者卡拉OK搵女玩樂,順便考察埋台灣嘅色情事業,一齊去嘅都係好此道者,所以冇人會做二五仔爆料。」
呢位圈內人士對陳家偉今次咁樣斷正亦感錯愕:「我認識嘅『好嫖人士』冇包括陳家偉,佢讀神學,作風一直好正派,冇聽過佢好呢味嘢!佢去香檳大廈搵鳳姐,竟然同其他嫖客一齊排隊,又冇戴口罩,睇嚟佢係啱啱上癮,一癮到就忍唔住去搵食,冇諗過做防範措施,極之唔理智,可能佢情緒太壓抑啩!其他『老嫖』一定唔會犯咁嘅錯鋘!」
據佢所知,有嫖癮嘅政圈人士多數係區議員,立法會直選議員就好少,區議員知名度冇咁高,可以放膽啲,立法會議員如果出事就好大鑊,冇乜人敢制。
呢位人士指,何偉途「捉正」事件後,民主黨高層已作過提示,叫黨員遠離女色,慎防再墮桃色陷阱,但好色始終係人性,而且嫖呢樣嘢係會上癮嘅,所以仍有人繼續犯險。今次陳家偉出事後,呢類人應該會勒一勒,但風頭火勢過後,佢哋又會心思思,故態復萌!
前區議員何偉途在東莞召妓被公安「捉正」後,其他人再唔敢去內地尋歡。